Як телеканали заробляють рейтинг на брехні про Церкву. Один з типових прикладів

Як телеканали заробляють рейтинг на брехні про Церкву. Один з прикладів

Сучасний телеглядач став вибагливим до розваг та сенсацій. Здпється, його вже нічим не здивуєш… Тому втримати мільйонні рейтинги навіть для популярних телеканалів – завдання не з простих. У вічній погоні за ексклюзивом окремі засоби масової інформації, замість того, щоб привчати свого глядача до справді якісної журналістської продукції, забивають ефірний час напівфабрикатами зі збірної солянки псевдорозслідувань та викривлених фактів. Ну і, звичайно, свята святих телевізійної індустрії – це постійна та клопітка робота проти очевидних опонентів політики каналу. Словом – своїх ласкаєм, чужих лаєм.

Що ж стосуються такого гіганта, як 1+1, то вони, здається, уже давно не приховують своєї цілеспрямованої пропаганди проти УПЦ, визначаючи її існування як загрозу для всієї української державності, тому будь-якими методами намагаються переконати своїх глядачів у тому, що УПЦ та її прихожани – це керовані рукою Москви, безвільні підданці. Цю абсолютно безглузду ідею журналісти плюсів пропагують у своїх матеріалах.

Чергове розслідування та чергова порція вміло сфабрикованої брехні. У програмі «Гроші», що вийшла 21 березня, журналісти замахнулися на справді зухвале розслідування.

Проте зухвалим, як говорить ведучий, виявилось не саме розслідування та замах на викриття ласих до поживи священнослужителів. А робота журналіста, який, здається, часто опускав реальні факти, аби отримати необхідну картинку…



З поріднених рубрик:

Реклама:

Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Потрібна допомога

Соціальна мережа для тих, хто допомагає дітям