Неонацисти захопили православний храм на Тернопільщині

Неонацисти біля захопленого православного храму

У селі Колосова Тернопільської єпархії Української Православної Церкви розкольники та члени неонацистських угруповань захопили храм на честь святого Іоанна Богослова.

Зранку 10 червня до церкви були завезені близько 50 молодиків у камуфляжній формі та балаклавах, які оточили храмову споруду та не підпускали до неї місцевих парафіян. Згодом до них приєдналися прихильники розкольницької секти «Київський патріархат», серед яких місцевих селян було не більше двох десятків.

Розкольники за підтримки бойовиків неонацистських організацій «Правий сектор» та «Тризуб», зрізали замок на дверях храмової будівлі та з гаслами «Слава Україні! Смерть ворогам!» увірвалися до церковного приміщення.

Раніше, 2 червня 2016 року Львівський апеляційний господарський суд позбавив громаду УПЦ Колосової права власності на місцевий храм. Судді вирішили, що передача церкви сільській парафії майже 10-річної давнини є незаконною. Пізніше, того ж дня, у іншій судовій інстанції Львова – апеляційному адміністративному суді – ухвалили упереджене рішення, що представник державної влади – голова Тернопільської облдержадміністрації – мав право перереєстровувати статут Свято-Іоанно-Богословської громади с.Колосова на статут «Київського патріархату».

Таким чином, судді не тільки позбавили вірян свого законного майна – храму, але й сприяли насильному переведенню парафіян УПЦ у розкол.

Мешканці Колосової публічно зверталися до представників української влади з проханням захистити їх конституційне право вільно сповідувати свої релігійні переконання, яке на місцевому було рівні грубо порушено.

До сьогоднішнього дня релігійна громада села звершувала богослужіння в храмі на підставі документу, згідно якого у 1992 році місцева влада надала громаді УПЦ Колосової право користування будівлею. Тож, рішення Львівського апеляційного суду з юридичної точки зору виглядає досить спірним. Проте ані наявність цього дозволу, ані відсутність рішення про передачу сільського храму громаді «Київського патріархату» не завадили церковним рейдерам у черговий раз захопити храм.

Селяни обурені псевдозаконними діями церковних рейдерів і категорично відмовляються від почергових богослужінь з розкольниками, які їм намагається нав’язати місцева влада. За словами жителів села, їм важко уявити, щоб «священик Київського патріархату», який окрім того, що перебуває в розколі, так ще й не відповідає за поведінкою своєму сану, знаходився у святому храмі.

Наразі віряни Колосової подають апеляцію на рішення львівських суддів, аби в правовому полі підтвердити свої права на храм.

Нагадаємо, що протистояння громади УПЦ села Колосова c охочими заволодіти їхнім храмом почалося, коли голова Тернопільської обласної державної адміністрації Степан Барна вирішив перевести парафію з УПЦ до КП. Це сталося 28 серпня 2015 року. З тих пір тягнуться судові тяжби за право громади УПЦ на існування та її право власності на храм.


Соціальні мережі та сервіси:


З поріднених рубрик:

Реклама:

Коментарі:
  • 14.06.2016 at 14:58
    Посилання

    Кримінальні події того дня мали продовження. Староста новоствореної громади «УПЦ КП» Котик В.Р. із розкольницьким священиком вирішили добряче відсвяткувати перемогу. Аж увечері напідпитку повертаючись додому, Котик В.Р. зустрів по дорозі свого односельця Рамського Якова, який не залишив Української Православної Церкви і не перейшов у розкол. Котик В.Р. став викрикувати образи та лайку на адресу перехожого, а після цього вдався до застосування грубої фізичної сили. Як повідомили в Тернопільській єпархії УПЦ, внаслідок жорстокого побиття Рамський Яків опинився у реанімації Кременецької районної лікарні із чисельними забоями, заломами ребер та серцевим кризом. Прибула на місце злочину поліція зафіксувала факт нападу та опитала свідків. Порушено кримінальне впровадження за фактом розбою, замаху на життя та розпалення релігійної ворожнечі.

    Відповісти
  • 15.06.2016 at 09:07
    Посилання

    Це вже 31-й за рахунком православний храм, з тих, що зазнали нападів після «Революції гідності». Це переконливо свідчить про те, що майданна «гідність» – явище глибоко антихристиянське.

    Відповісти

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Потрібна допомога

Зупиніть громадянську війну в Україні!