GSC Game World презентує нову версію легендарної комп’ютерної гри «Козаки»

GSC Game World презентує нову версію легендарної комп'ютерної гри «Козаки»

Компанія GSC Game World, яка добре відома не лише в Україні і Росії, а й в багатьох країнах світу завдяки популярним комп’ютерними іграм (стратегії «Козаки» та шутеру S.T.A.L.K.E.R) – анонсувала вихід нової версії всесвітньо відомої стратегії «Козаки».

Події гри «Козаки 3» традиційно розгорнуться в XVII-XVIII століттях, повідомляється на сайті розробників. В битві зможуть брати участь до 10 000 юнітів одночасно. Графіка оновлена графіка з допомогою технології 3D, але при цьому гра оптимізована навіть для не дуже потужних комп’ютерів. Грати в «Козаків 3» можна буде на Windows, macOS і Linux.

Всього на старті гравцям буде доступно 12 націй, 70 типів юнітів, 100 технологічних досліджень і понад 140 різноманітних автентичних будівель, що мають історичні та національні особливості. Крім баталій на суші, гравцям будуть доступні морські битви.

На території України гра буде коштувати 300 і 500 грн.

«Козаків» придумав у 1996 році молодий киянин Сергій Григорович. У 12 років він почав торгувати на ринку комп’ютерними іграми і радіоелектронними деталями. Тоді ж намалював логотип своєї майбутньої компанії (GSC — його власні ініціали та ігровий нік). У 16 років став головою компанії.

Сергій Григорович

«По-перше, було бажання зробити щось рідне, українське. Все-таки ця гра і про нашу країну, причому перша в світі. Зараз, подорослішавши, я мислю вже іншими категоріями, але тоді, в 19 років, мені хотілося створити патріотичну стратегію. Саме з цієї причини ми видали «Козаків» українською мовою», — згадував Сергій в інтерв’ю спеціалізованому виданню «Домашній ПК».

Стратегія в реальному часі під назвою «Козаки: Європейські війни» вийшла в листопаді 2000 року. Це була перша гра, що була повністю розроблена в Україні та отримала міжнародне визнання. За зведеними річними даними продажів, у Великобританії та Франції вона посіла перше місце, в Німеччині – друге. Тоді в «Козаків» грали скрізь — від Бразилії до Китаю. Було продано 5 мільйонів копій. А якщо врахувати, що на кожного легального користувача припадає приблизно п’ять «нелегалів», то кількість тодішньої аудиторії «Козаків» безумовно перевалює за 20 мільйонів.

Євген Григорович

У 2011 році молодший брат Сергія Григоровича Євген і група товаришів, які брали участь у створенні перших «Козаків», вирішили продовжити роботу над проектом. «Нам цей проект дуже подобався, він був «для душі», тому дуже сподівалися відродити серію. А три роки тому з’явилася і можливість, ідея отримала шанс реалізуватися. Сама ідея відродження серії, напевно, пов’язана з ностальгією, яку ми всі відчували. Коли створювали популярний у всьому світі проект», — розповідає Євген Григорович в інтерв’ю сайту ain.ua. Цього разу гру створювала оновлена українсько-російська команда.

Треті «Козаки» можуть стати найбільш резонансним проектом ігрового сезону. GSC Game World певним чином віддає цю гру «в народ»: гравці отримають всі інструменти, якими працювали розхробники, і зможуть самостійно створювати нові карти та сценарії.


Соціальні мережі та сервіси:


З поріднених рубрик:

Реклама:

Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Потрібна допомога

Зупиніть громадянську війну в Україні!